Náš přístup

Máte nápad nebo sen? Máte odvahu? Chcete jít za svým cílem? Vidíte, co dělat jinak, lépe? Nebojíte se tvrdě pracovat? Chcete se samostatně rozhodovat? Jste vytrvalí a nezlomí Vás překážky nebo neúspěch?
Pokud jste na předchozí otázky odpovídali převážně „ano", pak máte povahu vítěze a můžete se stát úspěšným podnikatelem.

Podnikání je přirozená lidská činnost. Od počátků lidské společnosti existovali lidé, kteří měli nápady a hledali způsob, jak uspokojovat potřeby lidí kolem sebe. Tím se stávali pro společnost potřebnými a také na tom vydělávali. Dá se tedy říci, že být podnikatelem je přirozená sociální role.

Je to ovšem do jisté míry role výlučná.
Podnikatel nese svou kůži na trh, stojí na vlastních nohách, nenatahuje ruku, ale naopak, vytváří hodnoty a práci pro další lidi. Práce, kreativita, odvaha, odhodlání, odpovědnost, a vytrvalost jsou některé z klíčových pojmů podnikání.

Jsem přesvědčeni, že podnikání je životní postoj. Také jsme startovali a i naše začátky nepřinášely vždy hned ovoce. Dnes máme dvacet let zkušeností (i když vždy člověka něco překvapí) a dokázali jsme si, že je možné podnikat dlouhodobě, poctivě i úspěšně. Za 20 let praxe jsme vybudovali několik prosperujících firem. Víme, že často se něco nepovede, ale neúspěchů není potřeba se bát. Naopak z nich lze vytěžit mnoho dobrého.

Je nám blízká rozvojová mentalita, proto chceme naše zkušenosti a znalosti předávat dále. Chceme pomáhat Vám, kteří jste na startu podnikání nebo chcete svoje podnikání urychlit.

Společně to jde lépe, s podporou můžete být úspěšnější.
Radomil Bábek          Iva Sehnalová

 

Podnikatelský akcelerátor/ Podnikatelský inkubátor

Poradenství

  • konzultace podnikatelského záměru
  • právní poradenství
  • obchodní, marketingové, finanční poradenství
  • nábor a výběr lidí
  • IT, web, online markting
  • dotace a granty
  • koučink a mentoring
  • školení

Bussiness
Support

  • databáze firem a kontaktů
  • cílené a plošné kampaně
  • analýza trhu a konkurence
  • cenotvorba
  • zviditelnění , PR
  • hledání investora a jednání s ním

Technická
Podpora

  • provoz coworkingového centra
  • pracovní místo s WIFI a kávovarem
  • recepce
  • provoz 8:30 -17:00
  • další prostory
  • nulová vstupní investice
  • inspirativní prostor

 

 

 

Balíčky poradenských služeb

Na dobu 4 měsíců můžete jako člen podnikatelského akcelerátoru / inkubátoru čerpat vybrané poradenské služby bezplatně (označeno +, nebo je upřesněn rozsah) nebo zvýhodněně (zvýhodnění uvedeno v tabulce)

  • Balíček označený BASIC je základní a je zaměřen především na poradenskou práci v začátcích podnikání
  • Balíček TOPIC zahrnuje navíc i celou řadu služeb v oblasti Vašeho osobního rozvoje

 

ZahrnujeBASICTOPIC
Vstupní analýza podnikatelského záměru nebo posouzení stavu společnosti + +
Konzultace 3 hod / 4 měsíce zdarma + +
Další oborné konzultace a poradenství se specialisty (marketing, obchod, dotace,...) - 1 hod / měsíc
Vzdělávací workshopy pořádané BEJZKEMP.CZ zdarma 1x / 4 měsíce 3x / 4 měsíce
Vzdělávací programy společností Everesta a Eyrie Sleva 20% Sleva 40%
Pomoc s výběrem lidí zdarma (příprava náboru a struktury výběru) - 1x
Vyhledání možností dotace zdarma - +
Sepsání a podání žádosti a následná administrace Sleva 20% Sleva 40%
Webová stránka (návrh) zdarma - +
Prodejní kampaň s využitím klientské databáze - 1x
Pomoc s hledáním investora - +
CENA/MĚSÍC 1.400,- Kč 2600,- Kč

 

 

CoWorking / Sdílené (Šílené :-) pracoviště

Zájemcům z řad podnikatelského akcelerátoru / inkubátoru, ale i komukoli jinému, kdo potřebuje mít příjemný prostor pro svoji práci, nabízíme místo v našem šíleném (ano, nejprve to byl překlep, ale zalíbil se nám) pracovišti v Praze 4, Hvožďanská 3, blízko metra „C" i autobusové dopravy.

  • Klid na práci
  • Provoz 8,30 – 17,00 v pracovní dny týdne
  • Služby recepce
  • Vybavení nábytkem
  • On-line rezervace
  • Záleží na Vás, jak často chcete pracoviště využívat. Definovali jsme dvě možnosti k výběru. Jejich pojmenování, co zahrnují a v jakém rozsahu je popsáno v tabulce níže.

 

zahrnujeMATTERHORNEVEREST
Doba využití pracoviště (možno čerpat po ½ dnech) 20 hod / týden plné
Recepce (návštěvy, pošta,...) + +
Úklid + +
Tisk a kopírování zdarma 40 stran / měsíc 60 stran / měsíc
Uzamykatelný kontejner / skříňka + +
Využití zasedací místnosti zdarma až 2 hod / měsíc až 2 hod / týden
Zapůjčení učebny (až 4 x 4 hodiny / měsíc) 50,- Kč / hod 20,- Kč / hod
WIFI a kávovar + +
Posouzení podnikatelského záměru a stavu společnosti zdarma + +
Konzultace/koučink - 1hod / 1 měsíc
CENA / MĚSÍC 950,- Kč 1450,- Kč

 

 

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o účast v podnikatelském akcelerátoru / inkubátoru, chcete si pronajmout stůl v našem „šíleném" coworkingovém centru nebo chcete jen vědět více, vyplňte dále uvedený formulář, stiskněte odeslat a my se Vám ozveme.

Kontaktní údaje

Žadatel, Subjekt

Údaje o projektu nebo podnikání

Požadovaná kombinace služeb

Sdílené pracoviště

Poznámka: přijetí do podnikatelského akcelerátoru/inkubátoru a pronájem pracoviště nelze chápat jako nárok, ale provozovatel, podnikatelská skupina VZK Group si nárokuje právo výběru.